Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurens en Martine - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Laurens en Martine - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Martine

Blijf op de hoogte en volg Laurens en Martine

08 September 2014 | Nederland, Utrecht

Jaja, de datum dat we onze veilige omgeving gaan verwisselen voor een nieuw en groots avontuur komt steeds dichterbij. Nog minder dat een maand, dan zitten Laurens en ik in een, voor ons allebei, nieuwe stad, een nieuw land én op een nieuw continent. De voorpret is al ruimschoots begonnen. Sinds ik 2 weken geleden mijn inentingen kreeg gaat er geen dag voorbij zonder dat ik eraan denk, al komt het maar doordat mijn grotendeels ingepakte backpack al bijna een week in de hoek van de kamer staat.

Elke avond hebben Laurens en ik het erover: wat moeten we nou wel, en wat moeten we niet meenemen. Elke dag bedenken we weer iets dat eigenlijk al ingepakt was, maar dat toch thuis mag blijven, zoals een slaapzak en een waterdichte jas (want ik heb al een poncho en een vest). De stapels oningepakte spullen in ons huis maken het onmogelijk om thuis te zijn zonder herinnerd te worden aan onze grote reis. To do-lijstjes zwerven door het huis, evenals lijstjes met boodschappen die nog moeten worden gedaan.

Heerlijk vind ik het, naast het gewone leven dat ik hier in Utrecht leef, borrelt er een nieuw avontuur aan de oppervlakte. Ik heb het idee dat iedereen het aan me kan zien, want die oneinige grijns is niet van mn gezicht af te krijgen.

Nieuw avontuur: kom gauw, ik kan haast niet wachten!

  • 08 September 2014 - 14:12

    Janet:

    Hoi...ik kan me de reiskriebels voorstellen!
    Tip: neem heel weinig kleding mee en ook heel weinig verzorgingsartikelen, zoals shampoo en bodysmeerseles. Geeft gewicht aan de bagage en kun je immers allemaal in Kathmandu kopen. Kun je gelijk een geurtje hebben wat past bij het land

  • 08 September 2014 - 18:17

    Madeleine:

    klinkt goed! Spannend :) Als ze muggen hebben, heb je Deet nodig. Maar dat heb je vast al. Groetjes

  • 09 September 2014 - 15:11

    Laurens:

    Wat is ons wachtwoord? Ik wil ook verhalen schrijven!

  • 01 Oktober 2014 - 21:47

    Emiel:

    Ja ! zet hier neer, dan kunnen wij dat ook allemaal ;)-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laurens en Martine

Wij gaan lekker 3 maandjes reizen. niet echt iets gepland, gewoon afwachten waar de weg ons brengt.

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 3725

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2014 - 08 Januari 2014

Avonturen in Nepal

Landen bezocht: