Op trekking naar de Manaslu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Laurens en Martine - WaarBenJij.nu Op trekking naar de Manaslu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Laurens en Martine - WaarBenJij.nu

Op trekking naar de Manaslu

Blijf op de hoogte en volg Laurens en Martine

06 Oktober 2014 | Nepal, Kathmandu

Nu we een paar daagjes in Kathmandu zijn, willen we niets liever dan weg uit deze stoffige stinkstad. En de afgelopen dagen hebben we dan ook gespendeerd aan het uitzoeken en aflopen van allerlei organisaties die trekkings aanbieden.
Vanwege het grote festival Dasain zijn gelukkig veel agency\ies dicht en wordt onze keuze beperkt. Na 2 dagen waren we doordrenkt met informatie over de Annapurne, Everest Basecamp en allerlei andere trekkings. Toen we bij Higher Limits binnenliepen zat daar enkel een slecht engelssprekende 'boy' (zoals ze dat hier noemen). Hij belde zn baas en na een kwartiertje konden we in het engels overleggen wat we wilden. Uiteindelijk kwamen we uit op Manaslu circuit, een mooie rustige en best heftige trekking.

Weg uit de stank, het stof en de herrie! Manaslu here we come! morgen vertrekken we vroeg met een plaatstelijke bus, dat is het eerste avontuur. De rest weet ik nog niet, daar schrijf ik over als we terug zijn!

Namaste! en tot over 2 weken.

• 07 Oktober 2014 - 18:16

Lisanka:

Haha, een trekking?! Dat is echt wat voor jou :D Leuk, lekker de natuur in en waarschijnlijk ook veel wandelen. Lijkt een beetje op je reis door Zweden :P
    Heel veel plezier daar in het verre Nepal! Ben benieuwd hoe je het gaat hebben en volg trouw je blog. Ook benieuwd naar de foto's en de uitzichten! Zet je voor mij een paard op de foto? :P Misschien kan die jou wel de berg op dragen met die trekking, haha ;)

• 19 Oktober 2014 - 22:54

Annemarie:

Heej chick!
    Wat leuk om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben! Ik ben benieuwd naar de rest en foto's!
    Xx annemarie